- Ostrzeżenie
Rejestracja elektroniczna
Link do rejestracji elektronicznej
- Rejestracja internetowa umożliwia dokonanie rezerwacji terminu wizyty w poradni lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (lekarz rodzinny) dla pacjentów posiadających aktywną deklarację do lekarza POZ w Przychodni KOMUNALNI.
- Dostęp do systemu następuje po podaniu identyfikatora oraz indywidualnego hasła dostępu. Indywidualny login i hasło można uzyskać w przychodni. Osobista wizyta w przychodni jest wymagana w celu autoryzacji oraz aktualizacji danych pacjenta. Jest to czynność jednorazowa. Zmianę hasła dostępu można dokonać po zalogowaniu do własnego profilu.
- Zalogowanie się do modułu rejestracji internetowej umożliwia zaplanowanie wizyty w przychodni, jej odwołanie, przeglądanie zaplanowanych wizyt i dostępnych terminów. Rezerwacja terminu wizyty jest możliwa wyłącznie dla osoby zalogowanej.
- Po dokonaniu prawidłowej rejestracji Pacjent otrzymuje automatycznie, drogą elektroniczną na adres e-mail potwierdzenie zaplanowanej wizyty, pod warunkiem, iż podał prawidłowy adres e-mail oraz wyraził na to zgodę.
- Liczba dostępnych terminów oraz godzin wizyt jest ograniczona.
- W przydatku nagłych zdarzeń losowych np. choroba lekarza przychodnia zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty w ustalonym terminie – personel przychodni dołoży starań by umożliwić realizację świadczenia w innym dogodnym terminie.
- Rejestracja internetowa nie gwarantuje bezpłatnej wizyty u lekarza, gdy NFZ nie potwierdzi prawa do świadczeń w ramach ubezpieczenia.
- W przypadku trzykrotnego nie zgłoszenia się na wizytę zarejestrowaną przez Internet, dostęp do rejestracji internetowej może zostać zablokowany. W celu zdjęcia blokady należy skontaktować się z Przychodnią KOMUNALNI.
- Przychodnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Pacjenta hasła dostępu jakiejkolwiek osobie trzeciej lub niewłaściwego zabezpieczenia hasła dostępu do systemu.