Ostrzeżenie
  • Akceptacja cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Jeżeli nie zaakceptujesz plików cookies, żadne informacje nie będą zbierane, jednocześnie niektóre funkcje strony mogą działać niepoprawnie.

    Zobacz Dyrektywy 2002/58/WE parlamentu europejskiego

Rejestracja elektroniczna

 

Link do rejestracji elektronicznej

  1. Rejestracja internetowa umożliwia dokonanie rezerwacji terminu wizyty w poradni lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (lekarz rodzinny) dla pacjentów posiadających aktywną deklarację do lekarza POZ w Przychodni KOMUNALNI.

  2. Dostęp do systemu następuje po podaniu identyfikatora oraz indywidualnego hasła dostępu. Indywidualny login i hasło można uzyskać w przychodni. Osobista wizyta w przychodni jest wymagana w celu autoryzacji oraz aktualizacji danych pacjenta. Jest to czynność jednorazowa. Zmianę hasła dostępu można dokonać po zalogowaniu do własnego profilu.

  3. Zalogowanie się do modułu rejestracji internetowej umożliwia zaplanowanie wizyty w przychodni, jej odwołanie, przeglądanie zaplanowanych wizyt i dostępnych terminów. Rezerwacja terminu wizyty jest możliwa wyłącznie dla osoby zalogowanej.

  4. Po dokonaniu prawidłowej rejestracji Pacjent otrzymuje automatycznie, drogą elektroniczną na adres e-mail potwierdzenie zaplanowanej wizyty, pod warunkiem, iż podał prawidłowy adres e-mail oraz wyraził na to zgodę.

  5. Liczba dostępnych terminów oraz godzin wizyt jest ograniczona.

  6. W przydatku nagłych zdarzeń losowych np. choroba lekarza przychodnia zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty w ustalonym terminie – personel przychodni dołoży starań by umożliwić realizację świadczenia w innym dogodnym terminie.

  7. Rejestracja internetowa nie gwarantuje bezpłatnej wizyty u lekarza, gdy NFZ nie potwierdzi prawa do świadczeń w ramach ubezpieczenia.

  8. W przypadku trzykrotnego nie zgłoszenia się na wizytę zarejestrowaną przez Internet, dostęp do rejestracji internetowej może zostać zablokowany. W celu zdjęcia blokady należy skontaktować się z Przychodnią KOMUNALNI.

  9. Przychodnia nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Pacjenta hasła dostępu jakiejkolwiek osobie trzeciej lub niewłaściwego zabezpieczenia hasła dostępu do systemu.